About Me

Nama diberi Kamarul Azuan bin Bedin . sbb ape? sbb lau letak johny depp t johny depp takleh carik mkn lak . bpk aku adil orgnye . umur gue 17 tahun,2011 . ramai org slalu ckp "aww ! SPM VICTIM!" hahaha tp aku tak lah sebatak mcm dorg tu . jadinya, aku ni masih bersekolah lagi . kerja? kerja aku mengerjakan adik2 aku . hahaha . seorang yang bekeng . boleh bwk gurau selagi tak usik pasal keluarga dan beberapa kwn aku . sapa2 x puaiti dgn aku , pastikan korg ade sediakan ubat utk lebam k . nth2 aku yg lebam ! hahaha gurau jee =P

17 Sept 2011

HoiHoiHoiHoiiiH

fuyoo.lame tak update. tu menandakan aku sedang sibuk ulang kaji utk SPM
lps2 ni mls ar nak update.dulu buat blog dpt release tension.skng tak tension,tak ah update,ye dok?
FYI, haha aku skng sibuk study.subjek kritikal skng addmath fizik kimia.addmath ade kemajuan la,sbb baru balik kem addmath "14JAM" . harap2 dipermudahkan utk jwb dlm pekse t dok? 
care aku stdy sng je,skolah tumpu perhatian molek2,balik tido smpai ptg,mlm buat stdy group.solat insyaAllah tak tinggal.rindu ar time ramadhan haritu.bkn pe,time tu hati lembut je,takde godaan utk tinggal solat.tp skng,makin hancur blik.aku harap2 sgt2 dpt betulkan akidah aku balik.aku harap sgttt
erm.ok.aku stdy group dgn bdk kls aku.3 org je.subjek gilir2.g pkol 8.15,habis pkol 11.45..
pastu pulak cegu sejarah aku,guru cemerlang KOMSTAR cikgu ZAHARI BIN AWANG DG 54 aku sebagai ketua pemeriksa kertas dan antara ribuan pembuat soalan2,akan berangkat mengerjakan haji.tak dpt la stdy sjrh.tulah,aku hrp dpt stdy dpt buat yg terbaik.dapat banggakan mak bapak.aku harap sgt2!
assalamualaikum :D