About Me

Nama diberi Kamarul Azuan bin Bedin . sbb ape? sbb lau letak johny depp t johny depp takleh carik mkn lak . bpk aku adil orgnye . umur gue 17 tahun,2011 . ramai org slalu ckp "aww ! SPM VICTIM!" hahaha tp aku tak lah sebatak mcm dorg tu . jadinya, aku ni masih bersekolah lagi . kerja? kerja aku mengerjakan adik2 aku . hahaha . seorang yang bekeng . boleh bwk gurau selagi tak usik pasal keluarga dan beberapa kwn aku . sapa2 x puaiti dgn aku , pastikan korg ade sediakan ubat utk lebam k . nth2 aku yg lebam ! hahaha gurau jee =P

17 Sept 2011

ReSuLT !

ni antara result exam yg aku dpt ingt.
mari kita hayati bersama hehe  :-

TOV:
Bahasa Melayu 55 C+
Bahasa Inggeris 47 C
Sejarah 30 E
Matematik 52 C
Pendidikan Islam 60 B
Lukisan Kejuruteraan 55 C+
Matematik Tambahan 10 G
Fizik 33 E
Kimia 17 G
TOTAL: 1B 4C 2E 2G

OTI 1(tengah taon)
Bahasa Melayu 66 B+
Bahasa Inggeris 61 B
Sejarah 56 C+
Matematik 47 C
Pendidikan Islam
63 B
Lukisan Kejuruteraan 97 A+
Matematik Tambahan 19 G
Fizik 29 G
Kimia 29 G 
TOTAL: 1A 3B 2D 3G

OTI 2 (trial SPM)
Bahasa Melayu 67 B+
Bahasa Inggeris 54 C
Sejarah 64 B
Matematik 72 A-
Pendidikan Islam 68 B+
Lukisan Kejuruteraan 88 A
Matematik Tambahan 22 G
Fizik 33 E
Kimia  30 E
TOTAL: 2A 3B 1D 2E 1G

HAA ...tuh la keputusan nye.bg aku,semakin meningkat,dan aku bersyukur kerana tahun lepas aku lg teruk drpd ni.dulu byk gagal.skng dah ade kemajuan.hahaa.aku hrp SPM nanti aku dpt buat yang terbaeekkk !
aminn.