About Me

Nama diberi Kamarul Azuan bin Bedin . sbb ape? sbb lau letak johny depp t johny depp takleh carik mkn lak . bpk aku adil orgnye . umur gue 17 tahun,2011 . ramai org slalu ckp "aww ! SPM VICTIM!" hahaha tp aku tak lah sebatak mcm dorg tu . jadinya, aku ni masih bersekolah lagi . kerja? kerja aku mengerjakan adik2 aku . hahaha . seorang yang bekeng . boleh bwk gurau selagi tak usik pasal keluarga dan beberapa kwn aku . sapa2 x puaiti dgn aku , pastikan korg ade sediakan ubat utk lebam k . nth2 aku yg lebam ! hahaha gurau jee =P

22 Aug 2011

Sambung daa...


***sambung balik la,

oke. THANKS bermaksud terima kasih . takkan tak tau.buto la lu org tattaw.g mati lah sial, shi* ! HAHA.. SHHHH! tak baik. tp Thanks tu terima kasih,bukan mcm kat atas ni k..
ermm. tengss Najeera, mekasih byk2 sbb sudi berkawan dgn aku. Setelah lama aku dibenci oleh dia,dan akhirnya Allah temukan jgk aku dgn dia sehingga sekarang,taktau kalau lps ni apa crita kan. hmm. Aku bersyukur sgt. Aku harap aku takkan kehilangan dia lg lepas ni. Aku redha kalau aku hilang kwn laen 2org F tu, asalkan aku ada dia. hee =) 


Secara logiknya aku perlu sedar. Tidak akn terjadi semua ni kalau Allah tak izinkan. Selama aku kat sini,sorg2,takda kawan2 lama, aku just fikir, mungkin dorg bz, utk pertama kali takpe la,tp bila lama2,aku pikir, perlu ke aku ni ada utk dorg? ape guna aku time dorg semua bhgia? dan tiba lah satu hari, aku menjangka yang aku betul2 tak diperlukan lg akhirnya perkara tu benar2 berlaku.


Hari2 aku teruskan hidup dgn penuh hampa,bosan dan teselit rasa rindu kat semua org. tp siapa peduli ?! kau? dia? korg? takde kan? haa. smpai la aku satu masa...aku dikejutkan dengan mslh keluarga,rahsia,. tanpa aku pikir,aku terus luahkan semuanya pd org yg selama ni byk dgr mslh n sgt2 prihatin ttg mslh aku. aku tak harap dia reply utk ape sebab sekalipun,sbb aku tau aku tak diperlukan masa tu. tapi aku sgt2 tertekan masa tu,aku terpaksa jgk msg dia utk luahkan semuanya.aku peduli apa dia nak kata aku tak tau malu ke ape ke.yg penting aku dpt kurgkan tekanan dlm diri aku ni. Dlm tidak sedar. dia reply. rasa mcm "org lapar dihidang DOUBLE GCB" hee
dia reply,dia nasihat,mcm pernah dia nasihat aku sblm ni,sblm aku pindah sini. pastu bla...bla...blaa....
sedar tak sedar aku sekarang selalu senyum dan happy sejak dia ada semula dlm idop aku. dialah yang pernah mendoakan agar dihilangkan segala kesedihan aku kat sini,dan aku rasa doa dia dimakbulkan.Alhamdulillah YA ALLAH ..
DAN ! AKU tak berani janji,tapi AKU AKAN CUBA! CUBA SEDAYA YANG MUNGKIN UTK KEKALKAN HUBUNGAN AKU DGN DIA SEHINGGA TERMAMPU DAN BERHARAP DIREDHAI OLEH ALLAH
aku............sayang...........kau....najeera. mmmuaaachhhaahaha :*  heheeee