About Me

Nama diberi Kamarul Azuan bin Bedin . sbb ape? sbb lau letak johny depp t johny depp takleh carik mkn lak . bpk aku adil orgnye . umur gue 17 tahun,2011 . ramai org slalu ckp "aww ! SPM VICTIM!" hahaha tp aku tak lah sebatak mcm dorg tu . jadinya, aku ni masih bersekolah lagi . kerja? kerja aku mengerjakan adik2 aku . hahaha . seorang yang bekeng . boleh bwk gurau selagi tak usik pasal keluarga dan beberapa kwn aku . sapa2 x puaiti dgn aku , pastikan korg ade sediakan ubat utk lebam k . nth2 aku yg lebam ! hahaha gurau jee =P

22 Aug 2011

Thanks....

"THANKS Najeera, I want you to know that some people can be caring like you,other of them will try to being a honets person like you..but all of them can't be you n nobody can replace you in my life. YOU ARE YOU. from all the things that we have done,kindly,I want you to help me and help us to improve ourselves to be a better person from day to a day till the last breath."
* cheh,speaking pulak aku.tak guna btol.bajet ghopenye. hahaha. sejujurnya aku tak tahu speaking dan ayat di atas aku taip secara spontan sebaik sahaja aku buka blog ini.tipu la kalau tak padam skit2 kan.hehe. Tp bro, aku cuba walaupun aku tau setambun salah dlm ayat yg pendek tu. Aku tak malu pongg...

 Baik, aku mengaku aku dah byk buat salah kat seorang insan bernama NAJEERA. Aku tahu semua tu tak patut aku buat. Tp hari demi hari aku cuba tuk perbaiki semua kekurangan aku. Kadangkala aku rase kalaulah tak ada dia sehingga hari ni, aku takkan jumpa mane kebahagiaan dlm 2011 ni. Aku berdoa kpd Allah Yang Maha Memiliki segala yang ada di langit dan dibumi, aku memohon kepadaNya agar aku diberi sedetik kebahagiaan dlm hidup aku yang setelah sekian lama sedih sepanjang berada di sini,Ganu. Aku ngaku,tahun 2011 adalah tahun yang byk menguji aku,byk mengajar aku tentang sabar dan byk juga menghindar aku dari melakukan maksiat. Dan dalam tahun ini juga lah aku dpt mengenal erti sebenar seorang sahabat sejati.
asfdjsaidfjiasjdiofjasoijfosiajmdfoismfd sori aku tak dpt teruskan.aku hrp korg phm sbb apa.bulan puasa tak baik menitiskan air mata.aku janji ada kesudahannya bye assalammualaikum.