About Me

Nama diberi Kamarul Azuan bin Bedin . sbb ape? sbb lau letak johny depp t johny depp takleh carik mkn lak . bpk aku adil orgnye . umur gue 17 tahun,2011 . ramai org slalu ckp "aww ! SPM VICTIM!" hahaha tp aku tak lah sebatak mcm dorg tu . jadinya, aku ni masih bersekolah lagi . kerja? kerja aku mengerjakan adik2 aku . hahaha . seorang yang bekeng . boleh bwk gurau selagi tak usik pasal keluarga dan beberapa kwn aku . sapa2 x puaiti dgn aku , pastikan korg ade sediakan ubat utk lebam k . nth2 aku yg lebam ! hahaha gurau jee =P

25 Aug 2011

Sudah2 laa tu

Ouh. Aku taip guna ipod je ni. Salah silap tu phm2 la. Dah suma dekut laptop. Manyak sibai

Erm. Farahin. K. Harini bday dye. Aku wish ape? Aku wish "H.BDAY". Je? Tu kira byk la tu. Mulanya aq xnk wish. Aq dah lama cuba lupakan tarikh tu. Mcm aq ckp, CUBA. Bkn sng nak lupakan beb. Lg2 bday dia sehari lps bday adik kcik aku. Tp alhamdulillah aku dPt lupakan. Sbb smlm aq calling dgn njr.aq ingt bday dia 24/8, hmm nampak x ada hasil tu? Haha tak lama ag bkn kata tarikh, muka dia pun aku tak cam ag dah.
No dia? Dah dakt 4 bulan aku dlete sma dgn no sorg ag kwn dye. Abis cmne aq anta msg at dye td? Ermm fon bolela dlete, tp lau aq dah ingt nk wat cmne, lg2 diorg pnhjd kwn aku yg paling amat sgt2 terlalu terbaikk. So xkn mende cmtu leh lupa dlm mse singkat ni dok?
Hmmmmmm td, dia reply. Ckp time kasih. Ckp aku org first. Aku wish awl2 sbb nak tido snanye, bkn sbb nak bjet baik dpn dia. Haha aq nk tido awl pon sbb ingt njr dah tido,tp tetiba dia reply diikuti najeera.njr baik wehh. Aq taktau sbb apa dia baik sgt2. Tau tak , dia sibuk sroh aq baik blik ngn dorg. Aku bkn tak nak, tp.. Sape aku ni? Kwn? Hahaha kelaka la, kalau spanbob bole la ckp patrick tu kwn dia. Susah sng dorg bersama. Bodoh jht buruk mane sifat kwn dia tu, dia tak pnh malu ngaku tu kwn dia. Tp dlm hal ni? Sapa yg snggop ngaku aku kwn? Sapa jgk yg ada ble aku susah sedih?? Hurmm.
Dah td bdk kls aku sorg tu beday dia 24/8, yg selebetnya suma sebok dgn call free. Ckp psl call free tu la buat aq tringt yg frhn pnh call aku taon lps. Lama do dia call. Time tu aku taktau aPe yg dia dpt klau call aku. Haa ! aku ingt. Sbb time tu bf dye bz. So ape nak heran lau org buat kita spare , bkn skali bkn dua kali. Tp acap kali doo
So , hepi bday farahin. I wish you a very happy 17th birthday. May this year bring u a lot of changes to be a better person. And bear in mind that this year is a crucial year in your life as a student. Susah utk aq ucapkan kat kau weh. Hati aq masih bernanah lg sbb korg . Dan aku tak rasa boleh sembuh dgn kau kata kau syg je. Kau takkan pnh rasa pe aq rase . Tobak ah.

Dah la, nak cite mmg panjang. Tp bkn sng nak taip guna menda nih. Lg2 key rpat2 sewram nyeh. Haha td dia call aku dan abes of the cerita. Bye my friend. T8 care